Dec 27, 2011

26.12.2012; Terima kasih Semua


Alhamdulillah, Allah masih mengizinkan saya untuk terus bernafas di dunia ini. Masih mengizinkan saya untuk bersama keluarga, rakan-rakan dan semua kenalan saya. Syukur Ya Allah. Hanya kepada-Mu aku sembah dan hanya kepada-Mu aku meminta pertolongan.

26.12.2011, genaplah usia saya iaitu 22 tahun. Kebetulan, saya juga berkongsi tarikh dengan tsunami yang berlaku di Indonesia 7 tahun yang lalu. Kalau tokoh tidak pasti pula. Mungkin ada yang boleh berkongsi dengan saya siapakah tokoh yang sama tarikh dengan saya itu?

Di sini saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua yang memberi ucapan. Pelbagai cara digunakan. Ada yang guna Facebook, ada yang guna sistem pesanan ringkas dan ada juga yang terus menelefon.

"Akmal, selamat hari lahir"

"Sanah Helwah"

"Hb"

Begitulah antara ucapan-ucapan yang saya terima. Rasa sangat gembira dan dihargai. Tidak kurang juga yang memberi nasihat selain daripada mendoakan kesejahteraan saya.

Apapun maaf sebab saya tidak dapat memberi apa-apa sebagai balasan. Cukuplah saya hanya mampu mengucapkan ribuan terima kasih dan semoga kita sentiasa dalam rahmat Allah SWT. Insyallah :)

0 ulasan:

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 .: Ahli Parlimen 2030 :.. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan